After school!


Var med mamsen och fikade efter skolan, hon råkade vara i stan så vi tog tillfället i akt :)
Vi åt båda varsin underbart god hallonbakelse, ååh så gott!
Ikväll är det övernattning på skolan men jag orkar inte så stannar hemma och myser istället, dock utan Ivar :(<3
Kanske borde passa på att göra lite ogjorda skoluppgifter.. tråkigt men nödvändigt..
Igår började min mobil krångla (IGEN!). Knapparna 8, genvägsknappen, c-knappen och walkmanknappen funkar inte när man trycker på dom.. sjukt irriterande så ska lämna in den igen imorgon, vill ha en ny telefon är less på krångliga mobiler nu!!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0