Du ser det snöar!


Sitter på matten nu och tittar ut på dom stora snöflingorna som faller, ganska fint faktiskt :) Igår ringde pappa och sa att jag fått 500 av farmor och farfar, så jag åkte ner på stan och köpte min efterlängtade korsett och stay-upsen :D skitsnyggt! Sedan överraskade jag min älskling senare när han kom till mig på kvällen ;) Han blev glatt förvånad kan jag säga! Idag på lunchen gick jag och jossie på subway, jag var inte så hungrig så jag köpte bara en kaffe, gott gott! Sedan gick vi till hm och kollade efter rött läppstift, det kostade 70 kr!! för hm's egna? sjukt dyrt :S så vi gick till åhlens och hittade Viva La Diva för en tia mindre, så köpte det ;D
Idag måste jag plugga :( JÄTTEMYCKET!! har ångest.. Hoppas jag hinner klart allt!
Det var allt för nuet, hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Ivar :)

Jahadu;) snacka om glatt överaska ;) <3<3 älskar dig puss puss honey ! <3<3

2009-12-16 @ 22:50:23

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0