Hemma från Gävle

Hej allihopa!
En underbar helg i Gävle har gått och vi är tillbaka i Sundvall.
När vi kom ner i fredags vid halv sju så var det mat direkt, en jättegod lasagne som Ivars farmor Lena gjort. Efter det så ville Elsa (Ivars lillasyster) öppna sina julklappar, så vi gjorde det :) Jag fick en jättesnygg klänning och ett jättegulligt navelsmycke av älsklingen, tack gubben du är bäst!<3 Sen fick jag två kuddar av Lena och lite ätbara saker av Ivars pappa, jättetrevligt! Igår åkte vi in på stan i Gävle och gick runt lite men hittade ingenting. Blev hembjuden till mammas pojkvän på fika också, han bor i Gävle och mamma var där samtidigt som vi. 
Imorse klev vi upp och åt vid tio, sedan åkte vi hem vid elva. Det var ett jäkla väder, snöade som bara den och det gör fortfarande :O 
Nu kommer älsklingen snart och ska sova med mig inatt, vi ska mysa och ha det gott<3
Lägger upp lite bilder från helgen här nedan :)

Han fick en jättepuss av mig efter julklappsöppningen :D<3

En nöjd Ivar efter julklappsöppningen, gav honom tröjan och halsduken han har på sig :)

Och sist men absolut inte minst, den supercoola klänningen jag fick av Ivar :)
Köpt på Vero Moda ;)

Kommentarer
Postat av: Jossie

- Men nä glöm! Du var fin och jag såg fuckad ut :p Jag sa ju förresten att han skulle köpa en snygg för den där var verkligen skit fin =)

2009-12-20 @ 23:48:24
URL: http://jossiepossie.com
Postat av: emma

allt bra med dig? :D

2009-12-21 @ 15:16:44
URL: http://eemmagoode.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0