Ledig fredag ;D

Igår så var jag och Jossie på bio, vi såg "luftslottet som sprängdes", den var ganska seg men endå bra :) Sedan sov jag hos henne. När vi klev upp imorse så såg vi att det var hela 20 minusgrader ute :O Man fryser ju nästan ihjäl då! Hon var tvungen att åka till skolan medans jag satte mig på bussen och åkte hem :) när jag kom hem så fick jag syn på min stickning som jag började med på höstlovet, så nu har jag precis stickat klart min halsduk :D den blev lite kort men endå mysig!
På eftermiddagen idag så åker jag och älskling till Gävle där hans pappas släkt bor, kmr bli jättekul längtar så!
Nu snart så ska jag åka ner på stan och träffa Ivar en liten stund :) så måste göra mig iordning.
Hejsvejs! :D

Min snygga älskling :D<3


Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0