16/11 09


Sitter på skolan nu och har ganska nyligen kommit tillbaka från tingsrätten. Vi var på studiebesök där med rättskunskapen! Det var ett misshandelfall mellan ett gift par. Hon hade anklagat honom för att slagit henne med knytnäve i ansiktet, hon hade brutit näsan. Han nekade och sa att han inte visste hur detta gått till. Tyvärr drog det ut extra på tiden pga att paret var från Bangladesh och behövde tolk. Vi satt där från 9 till tolv med lite pauser på ca 10 min.
Nu är jag jättetrött och less och vill bara hem till min älskling, saknar honom så mycket! Vi ska sova med varandra inatt, åå längtar så kommer bli så mysigt :)
Men nu måste jag fortsätta jobba hejdåe!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0