24/11 09



Idag är det bara en månad kvar till jul! iih längtar hur mycket som hellst (för en gångs skull). Imorgon får jag äntligen pengar så jag kan börja handla julklappar till allihopa, kommer handla julklappar för ca 1000 kr iår, de e ovanligt för mig det! :) men det är ju kul att ge :D
Inatt sov jag hos älsklingen, såå himla mysigt!! älskar honom jättemycket :)<3
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste nog plugga lite tror jag :/ ligger lite efter, har sådan ångest inför svenskan :O
Nu har jag franska om några minuter, hörs senare bye!


Kommentarer
Postat av: Ivar:)

Älskar dig jätte mycket<33 :) gud va bra humör jag är på;) Det är ditt "fel" älskling;)<3 jobbigt det där med svenskan:( <3



Saknar dig gumman <333



Puss!:) <3

2009-11-24 @ 14:12:59

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0