English news!

Haha sitter på engelskan och småskrattar åt Andreas som spelar in sig själv när han läser nyheter på engelska. Imorse fick jag ett sms från Ivar som är hemma och är sjuk. Tror att stackarn har svininfluensan, älsklingen då<3 så nu lär jag väll inte se honom på några dagar :( </3 Idag har vi volleyboll på idrotten, de e skitkul :D äntligen en rolig idrottslektion!
Efter skolan ska jag gymma på ego, blir skönt de! Efter det vet jag inte riktigt, kanske borde göra klart läsloggen..
Nu har Andreas blivit klar med inspelningen så ska snacka med dom om vad vi ska göra nu.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ivar:)

Gud vad vacker du är! saknar dig mer än du kan föreställa dig älskling, FAN! varför är jag sjuk:(<3



Älskar dig <3<3

/Ivar

2009-11-11 @ 14:15:24

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0