Skönt att vara klar!



Är äntligen klar med läsloggen! Inga fler läsloggar!! :D Rekomenderar den här boken starkt förresten, den är skitbra. Det finns en film också, såg den för ett tag sen, den e också skitbra men som alltid är boken bättre.
Idag ska jag bara slappa hemma, hjälpa mamma städa lite sen ikväll ska jag vara med min älskling! Han är frisk nu, eller ja, frisk nog för att vara med mig :) Han kom hit igår och sov med mig inatt, så himla mysigt har saknat honom så mycket! Tyvärr så sov vi inte så bra inatt för han hade lite besvär med hostan så är jättetrött nu ^^
Funderar på att sova lite, hörs hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0