Fullt upp!


Fredag
I fredags åkte jag ner på stan med lina en snabbis, skulle bara köpa lite mer silverinpackning. När vi var klara så åkte vi hem till lina för att vara hund- och barnvakt. Men när vi kom dit så var dom inte hemma, dom hade åkt till linas skola xD När dom kom så kissade linas hund två gånger innom typ en halvtimme ^^ rumsren jycke! (not)
Sen på kvällen var jag med älsklingen och myste sista gången innan han skulle till Stockholm för att kolla på muse.




Lördag
Jag och familjen åkte och bowlade! Det var askul, men sträckte en muskel!^^ Ändå slog jag Adrian ;) Sedan på kvällen så tog jag det bara lugt och slappade framför tv:n med familjen.. ganska tråkig kväll utan älsklingen :(<3


Söndag
Var bara hemma och städade i mitt rum, blev hur bra som hellst! (hos pappa) Ser ut som ett helt nytt rum, jättesnyggt! Sen på kvällen kom Ivar hem, saknat honom så mycket<3 så vi myste hela kvällen i mitt "nya" rum :)


Måndag
Vaknade med den vackraste människan som finns<3 vi åt frukost och åkte sedan ner på stan för att köpa garn, hittade garn på Röda Korset för 25 kr :D När det var gjort så åkte vi hem till Ivar en sväng, började omedelbart att sticka på min blivande halsduk! Sen var det bara att åka hem och packa inför morgondagen, och förbereda sig för en tidig uppgång ;)




Tisdag
Då var det dags för avfärd mot Ö-vik! Bussen gick klockan åtta från navet, man var riktigt trött då! Det tog ungefär två timmar med buss. Jag, Lina och Agnes lessnade efter en timme så vi gick ut på stan och satte oss på ett mysigt litet café, goda mackor jaaa! Ivar, Krister, Robin och Poffe lessnade efter två timmar så vi möttes lite senare på stan. Vi bestämde oss för att ta 15.40 bussen hem, så vid tretiden gick vi till burgerking och köpte oss smaskiga hamburgare! (synd att det inte finns i Sundsvall). Stickade nästan hela vägen hem så har stickat två av tre nystan nu! Snart klar :D


Idag
Ivar sov hos mig inatt, han åkte nyss härifrån (saknar honom redan<3) Ska ner till mamma sen och städa lite, sen ikväll ska vi på Sju Kryddor och äta, de e såååå gott längtar! Sover nog med älsklingen inatt med hihi :)

Det var allt från mig! Hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Ivar:)

Hejsan älsking!

Det var jättekul att läsa om vad du gjort, även om jag visste allt du gjort;)! älskar dig massor gumman puss puss :) <3<3

2009-10-28 @ 13:48:48

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0