Åh.. vilken helg!



Fredag

I fredags var jag hos emelie en sväng, skulle vara med ivar sen så kändes mest som att jag var där och vände. Blev massa mys i nya sängen iaf med älsklingen! Vi sov hur gott som helst i den =)

Lördag

Igår så blev det utgång med tjejerna. Först var vi hos asal och efter det var det tänkt att vi skulle någonstans vid bion men blev lite plötsligt ändrade planer så satte mig lite kvickt på en buss istället till bosvedjan där ivar var. Vi kom hem ganska tidigt och gick sedan och la oss i min underbara nya säng.




Söndag

Idag har det varit lugnt, tog en fika på stan med jossie och nu sitter jag hos älsklingen. Men nu ska vi hoppa in i duschen så hörs!
puss

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0