Can't breathe..


Kan inte andas.. Vill kanske inte ens andas, just nu.. Tänk när man var liten, när livet inte var så komplicerat, när man inte hade såna här problem.. Men samtidigt så känns det verkligen att man lever när sånt här händer, när alla känslor rinner ur dig, när man nästan har vätskebrist pga att man gråter så mycket :( När jag drar in snor så känns det som att jag får en kallsup varje gång.. men det är väll för det bästa, förhoppningsvis blir allt som förut igen.. för detta är sista chansen, om inte detta funkar så funkar inte vi, och då finns det inte så mycket mer att göra än att få ett slut på allting... Det värsta som kan hända.. :'(

Kommentarer
Postat av: Ivar

Men Gumman.. :'(



Det har knappt gått en dag och jag känner mig helt tom, vet inte vad jag ska ta mig till. Saknar dig som ett hål i bröstet.



Vet inte vart jag ska ta vägen utan dig. Du betyder allt och du är hela min värld!



Längtar så tills vi ses igen, tänker göra allt för att det ska bli bra nu - och för dig!



Puss puss gumman, Älskar Dig <3

2010-04-07 @ 01:45:21

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0