Drömde en dröm..


Du ringde till mig och sa att vi behövde prata, dom kom till mig och sa att det var slut och att det aldrig betytt något för dig, att det bara varit en lek.. Jag skrek och grät och visste inte vart jag skulle ta vägen! Du bara satt där, helt lugnt och hånflinade mot mig.. Jag försökte förstå varför men du hade inga svar, du bara satt där och sa en massa nedlåtande saker till mig.. Jag grät så jag knappt kunde andas och skrek : Snälla, det här är bara ett skämt det är inte på riktigt! Du skakade på huvudet och gick ut genom dörren.. Det kändes så verkligt, ville bara att någon skulle nypa mig i armen och till slut vaknade jag.. Skakandes och gråtandes, det var bara en dröm..!


Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0