Helgen som var :)

I helgen så har det varit jättetrevligt (iaf mestadels). I fredags var jag ut och åt med pappa och Monica, i lördags så åkta jag, lina och becca och grillade. Det var så sjukt mysigt så de var inte sant :) Jag och lina sprang omkring ett bra tag och plockade ved så vi hade hela kvällen! Sedan satt vi och hade det jättemysigt framför elden och pratade om allt mellan himmel och jord. VG kom efter ett par timmar och gjorde oss sällskap :) Sen åkte jag till ivar och sov.. och sen igår åkte jag hem och firade min bror som fyllde år i lördags med tårta och kakor :) Bjöd dit Jossi också och det var nog mycket bättre än vad jag egentligen tänkt mig :D Nu har jag lunch snart, undrar vad jag ska äta som inte får äta kolhydrater :O vi får se!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0