Lunch!


Sitter nu vid köksbordet och Jossi är nere och gör sig iordning :) Klockan två så ska jag möta Denise på stan för att äta lunch, blir trevligt! Känns som att det var ett tag sedan ^^ Gick nyss och satte i batteriet till moppen förresten :D så nu blir det köra en massa! :D

Gårdagen var helt okej :) vi hade kul på Alnö hos Viktor, fick skjuts hem vid ett tiden. Då satte vi oss och kollade lite på datorn och pratade om resan som det bara är två månader kvar till! Bokade resan igår och jag håller på att längta ihjäl mig :D

Men nu ska vi dra till bussen om några minuter så hej på ett tag!


Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0