Torsdag

Idag så började jag vid tiotiden, ganska skönt. På lunchen gick jag på stan med Jossi och Emelie, hittade en jumpsuit för bara 99 :- på HM, som hittat! Blir perfekt på cypern ;) En sak som jag har haft som ett litet projekt den här veckan är GI-metoden, en diet som innebär att man tar bort kolhydrater i kosten. Jag har sedan i måndags tappat hela 2 kilo! ganska mycket för bara fyra dagar :)
Imorgon är det valborg och jag håller på att längta ihjäl mig!! :D kommer bli superkul hos Arliz :) Men kommer bli lite stressigt med allt handlande och så på dan^^
Såhär ser jumpsuiten ut:

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0