Underbar dag!


Åh vilka vår- och sommarkänslor man får nu! Två soliga dagar på raken, helt underbart :) Köpte en asfin ring på hm på lunchen, Jossi köpte också en likadan och en i silver med blå sten :) Kostade bara 39 kronor!(den silvriga ringen på den andra bilden till vänster köpte jag för en dryg vecka sedan på six i birsta för 69 kr) Nu är det bara två dagar kvar till torsdag, längtar ihjäl mig, kan inte tänka på något annat :D Sitter och "chillar" nu som Jon sa,  på företagsekonomin^^ Slutar halv fem idag så kommer vara sjukt trött sedan, sjukt jobbigt! Måste nog försöka plugga lite också då, vi får se hur det går hehe..
Men det var allt för nuet!

Hejsvejs =)

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0