Bad update!


Har färgat håret rödbrunt, är jättenöjd!

Åh vad jag är dålig på att uppdatera! Blir ju arg på mig själv.. Men nu ska det bli ändring :)
I helgen var jag och Jossi ner till pappa i Strängnäs. Åkte in till huvudstaden på lördagen och shoppade för ca 3000 kr var! Såååå underbart att ha flera tusen på kontot :D Lägger upp allt jag köpt lite senare idag.
På lördagkväll gick vi på krogen, den hette "Underbar", haha typ världens töntigaste namn^^ Köpte drinkar och blev bjuden på några också, hade HUUUR KUUL SOM HEEEEELST! men fan vad jag mådde dåligt igår.. skulle ju åka tåg också så blev ju bara ännu värre av det :(
Just nu sitter jag på skolan med Denise och ska komma på lite frågor att ställa till olika fik i stan om branchen osv. Slutar snart, då ska jag på stan en stund och bl a köpa färgade linser och foundation :)

All for now!
Bye :)

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0