Umeå tomorrow!


Imorgon bär det av till Umeå med Jossi, vi ska på blogawardsturnén och mingla med massa bloggare :) Man får också rabatt på bikboks nya höstkläder, så man kommer nog ta med sig något plagg hem! Har precis packat klar och ska nog gå och lägga mig snart, ska upp åtta imorgon så :O
Är medveten om att jag e sjuuuukt sämst på att uppdatera, men har bara ingen lust nu när de e sommar. Men på måndag börjar helvetet! :( Börjar 10 på måndag, så de e ju inte supertidigt iaf.

Hörs byee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera kvinna!!!

2010-08-27 @ 14:34:24

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0