Tisdag


Hejsan!
Jag veeeeeeeeeet, hundra år sedan man uppdaterade! hah ne men har bara inte haft lust, tappat drivet i allt nu känns det som..
Känns helt otroligt att det är jullov om en vecka! Den här terminen har verkligen gått fort, hoppas nästa gör det med. Längtar så sjukt mycket till jul, Sebastian ska ju vara med oss i stugan kommer bli så mysigt! <3 Har handlat klart julklappar så känns skönt att det är gjort :)
Känns som att jag äntligen kommit igång med alla jobbiga uppgifter som är sena, måste bara ge mig fan på att få dom klara innan jag går på lov!
Hoppas på det, men nu var det inte så mycket mer att skriva om..

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du är tooksnygg älskling <3<3<3

2010-12-15 @ 12:32:02

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0