....

Vet seriöst inte vad jag ska göra, det känns som att detta var droppen.. Jag står inte ut mycket länge till.. På ett sätt skulle det vara så skönt att bara få slut på allt lidande, allt bråk, allt.. Men vill samtidigt kämpa för oss, kämpa för det vi byggt upp tillsammans, men just nu så finns det inte så mycket att kämpa för.. Har snart fått nog, orkar snart inte mer.. Ville bara vara ärlig, men var jag än gör så blir det fel, allt blir bara så fel...... Det kändes verkligen som att allt skulle fixa sig nu, som att det skulle bli bra men nu tror jag inte på det längre.. vågar inte tro någonting, jag var på väg men nu är det som innan igen..

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0