Helg :D

Hej!
Igår var jag och pappa på fyndlagret med min slalomutrustning+skridskor, tänkt sälja dom för att jag knappt använder dom, och så är jag typ pank ;) Trodde att jag skulle få ca 800 kanske, men fick 1200 kr för allt :D asbra! så nu är jag inte pank längre!
Har beställt en lipplumper från Too Faced, hoppas den är bra :) Får den nog på tisdag eller onsdag!
Nu när jag har pengar tänkte jag införskaffa mig ett riktigt löshår också, vill kunna styla det och även kunna tvätta det med silvershampoo :) Plasthåret vet jag inte riktigt vad jag ska göra med, får duga tills jag skaffar riktigt ^^
Jag och min mysiga tjockis Pysen :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

- Ja de satt asbra! =D haha åh så söt pysen var!!!!! haha mamma hälsar också ... :p

2010-02-28 @ 14:45:32
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0