Helgen

Den här helgen har verkligen varit proppad med grejer!

Fredag: Var med Jossie och såg "Inglorious Basterds", den var så jävla braa!! Fan bästa filmen jag sett på länge, synd bara att det inte var som i filmen i verkligheten :/ Efter det så mötte jag Ivar på navet och vi åkte hem och sov med sista bussen<3

Lördag:
Ställde klockan på halv åtta och snoozade till kvart över -.- var trött då! Ivar fick ligga kvar lite längre medans jag klev upp och gjorde lite grejer. Vi åt frukost vid ca halv tio så åkte vi till stan och släppte av Ivar, sedan bar det av till Insjön, Dalarna. Vi skulle på Majs begravning, min gammelfarmor som nyligen gått bort. Den började klockan tre. Vi som var familj satt längst fram i kyrkan och gick sedan och lade en ros på hennes kista. Det var jättejobbigt men försökte verkligen allt jag kunde för att inte gråta :( Sedan på kvällen var det middag på Insjöns hotell med släkten.

Söndag: Vi klev upp och åt frukost vid nio tiden. Vi kom iväg halv tio och kom hem vid halv två. Då testade jag att blanda olivolja med ägg som inpackning till håret, det funkade sådär, blev ingen stödde skillnad^^ Sedan vid fem så åkte pappa och hämtade mat på kolgrillen vid ortviken och Ivar kom och åt med oss :) Max fyllde år, 23, så det blev tårta och grejer efter maten :D gott gott! Ivar åkte hem vid nio och jag sov sedan hos pappa!

Såhär såg hotellrummet ut i Insjön

Jag och brorsan fick den lyxiga duschen ;)

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0