Löshåret!


Nu har mitt löshår kommit! Satt uppe sent igår kväll och sydde på alla tio spännen -.- Men nu sitter det i och måste säga att det inte var så dåligt som jag trott! Trasslar inte och ser väldigt naturligt ut. Går dock inte att styla med lockar eller liknande vilket är ett minus! Blev lite paff när jag öppnade paketet, håret som jag beställt skulle vara 45 cm, men det var 75 :O gick nedanför rumpan så fick klippa av det vilket var lite synd för då blir det så raktklippt :/ men ser bra ut endå :) nästan samma färg också :D Men för de som inte orkar vänta en och en halv vecka på leverans och för de som vill ha hår som går att styla avråder jag från att köpa hår från Hairpalace.eu!

Kommentarer
Postat av: Pixi

Skickade de samma hår som till mig så lär det bli risigt väldigt, väldigt fort..och håret ser enligt mig väldigt onaturligt ut, även på bilden. Vet dock inte hur stor erfarenhet du har av löshår så jag vet inte vad du jämför med. Man ska dessutom inte köpa av haipalace om man vill handla av ett ärligt företag då det på deras sida tydligt står att håret går att styla, eller om man tex. inte vill få hotfulla mail skrivna av någon 14-åring om man tex. bloggar om missnöje med håret.

men sköt om dig, kram :)

2010-02-18 @ 15:50:50

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0