Måndag

Idag klev jag upp ganska tidigt faktiskt, kunde inte sova längre än till nio. Tog en dusch och fixade till de gula toner som jag fick av att bleka utväxten igår, gjorde det hos lina hon var så snäll så hon hjälpte mig med det :)
Det är bara två veckor kvar nu tills vi ska åka till Egypten, ååh vad jag längtar!!
Börjar som vanligt två idag så kan ta det lugnt ett bra tag till, ska snart äta lunch.
Tjingeling!

P.S: Har ett tips till de som funderar på att köpa en lip plumper, använd tigerbalsam och smörj på läpparna! Kostar inte mycket alls och funkar faktiskt riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0