Ny skolvecka!

Ja nu sitter jag vid köksbordet och kollar på lite underbara minenn på youtube, nästan så man blir lite rörd^^ Ska snart börja fixa till mig och vid halv två bär det av till skolan, har ju turen att börja klockan två på måndagar ;)
Idag slutar jag ca halv fem, ska äta hos pappa sedan ska jag gå lös på mammas hår! Det ska nämligen färgas, hon vågar äntligen låta mig färga det ist för att lägga ut 800 på att en frissa gör det :D
Det var allt från mig nu för stunden cya :D

Såhär såg man ut i fredags när det var tänkt att jag och lina skulle ut ^^

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0