Skön dag!


Idag hade jag en lektion, slutade klockan tio och åkte sedan hem :)
När jag skulle kliva på bussen så skulle de självklart byta chaffis.. Han som skulle ta över bussen var så himla seg! trodde nästan att det var ett skämt :O Där står jag och några till, i 25 graders kyla och han tar ta mej fan fem minuter på sig att sätta sig! Han skulle hänga av sig jackan, knyta skorna, sätta sig bekvämt.. herregud! En dam kollade på mig och vi skrattade lite lätt för att han var så skrattretande långsam^^
Men nu är jag hemma iaf och har tinat upp ganska okej så fryser inte lika mycket, tur att man ska till Egypten nästa fredag :D
Ska snart börja plugga till franskaprovet imorgon, kommer nog inte gå så bra heh^^

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0