Torsdag


Sitter på min sista lektion för dagen nu och ska skriva om Nya Zeland! Är med Daniel, Sofia och Josefin. Efter skolan idag så ska jag hem och råplugga inför imorgon, har rättegångscase så och jag ska vara försvarsadvokat KAN TYP INGENTING!! så har lite smått panik över att jag kommer skämma ut mig imorgon :O Sedan så måste jag göra några små uppgifter i franskan också som jag glömt göra..
Ikväll ska jag, mamma, brorsan och hans tjej äta på ikea.. jag ville att vi skulle ta donken men det ville inte mamma -.- palla ikea.. jaja, ska väl inte klaga.
Nu ska jag fortsätta med arbetet så tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

- Det är nog störst chans att vi kan få jobb sen om vi praoar på olika ställen, även fast jag väldigt gärna vill praoa med dig! Ska söka på rummet tror jag =)

2010-02-18 @ 20:43:52
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0