Callekväll på thorén!


Ikväll kommer idol-Calle till skolan klockan 18.00! Haha inte direkt min smak men ska dit endå, med Jossi :)
Vi kommer att bli bjudna på pizza också så kanske därför jag följer med egentligen ;) hihi!
Sitter och kollar på en hårfärg : Cameleo. Har kollat lite på internet om den är bra eller inte! Den är väldigt billig, bara 28:- på Willy's! Så värd att testa. Vill bleka håret när jag varit utomlands och bli lite sommarfräsch :) Vi får se vilket märke det blir :D
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Line

Ta inte Cameleo, den bleker typ ingenting. :)

2010-01-22 @ 10:28:59
URL: http://lipstickkiller.bloggplatsen.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0