"fest"..nja!

Igår kväll så var det ju tänkt att jag och Jossi skulle gå ut med Arliz och Carro.. men det sket sig för mattias skulle inte ha någon fest! Så då drog jag och Jossi till laserhallen där dom tog 150:- inträde :O Vi kom dit och det kändes som en sunkig rockklubb fast värre.. Det var typ 13 personer där, ÖDE! Och en sunkig lokal. Vi stannade där i kanske en halvtimme sedan drog vi, vi vägrade att betala 150 kronor för att ha tråkigt!
Vi åkte hem till henne och myste med chips och film, vi såg "Jonny English" så bra hahha ! :D så kvällen blev inte helt misslyckad iaf ^^

Min outfit, helt i onödan! :/

Kommentarer
Postat av: elin

fin var du iaf :D

2010-01-10 @ 21:42:42
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0