Meegablond!

Hejsan allihopa!
Har i hemliget blekt håret hihi^^ igår när Lina och Agnes var här så passade jag på, vi köpte färg när vi var i birsta :) Resultatet blev nästan VITT! :O Men är jättenöjd, lite ovan bara ^^ Åkte till Ivar idag utan att berätta det och han blev glatt överaskad, han tyckte att det blev jättebra. Mamma och pappa vet fortfarande ingenting, mamma kommer hem om lite mindre än två timmar så får vänta och se hur hon kommer reagera :D haha och alla på skolan kommer glo på mig imorn, kommer känna mig som en utomjording! x)
Såhär blev resultatet:

Kommentarer
Postat av: Jossie

- Tackar! Och ditt hår blev snyggt ;)

2010-01-24 @ 22:30:59
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0