Ny ring :)

Gårdagens look får pryda detta inlägg :)

Min nya ring :D<3

Idag så var vi inte på skolan, vi skulle till Birsta och observera hur folk handlade. Det var ganska tråkigt!
Men hittade en jättesnygg ring på SIX för bara 30 kronor, fynd! :) Sen när vi var klara ute i birsta så åkte jag och Denise till stan och solade, fick mycket färg :D Efter det så mötte jag Lina och åkte hem till henne, vi ringde en tatueringsstudio och kollade åldersgränsen.. 18 år var det överallt vi kollade :( så ser ut som att tatueringen får vänta..

Kommentarer
Postat av: Jossi

Snygg! Jag vill också på SIX!

2010-01-26 @ 22:30:25
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0