Skoola..

Suck, är så himla trött idag! Jag sov hos älsklingen inatt, vi färgade hans hår igår och det blev jättebra! :) Blev tyvärr väldigt sent så vi var så himla sega imorse, fick dra upp Ivar ur sängen var så mysigt imorse så var svårt att kliva upp<3
Sitter på svenskan nu och får väldigt lite gjort, inte så mycket att göra heller då men^^
Ikväll så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, hjälpa mamma med tvätten lite också.. jobbigt.. -.-
Imorgon ska jag och älskling gymma lite, det är gratisvecka så blir nice, trimma magen lite :)


Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Är du duktig på Franska. Sitter i skolan väntar på en vän. Hur är de?

2010-01-12 @ 15:01:41
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

hehe, akta så att han inte blir beroende. jag gör inte så mycket, skall strax lägga mig. sovit gott?

2010-01-13 @ 00:36:26
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0