Snön tar aldrig slut!

Hej!
Kom precis hem från Ivar och hade snö upp över knäna när jag skulle ta mig in till huset, varken jag eller mamma har varit hemma på hela dagen^^ Blev ju tvungen att skotta så mamma tar sig in sen :)
Idag på skolan blev jag och Denise äntligen klara med caseuppgiften, åh det kändes så himla skönt! Så vi gick hem med stolthet :D Sen efter skolan följde jag med Ivar hem (han fick skotta han med). Vi lade oss i soffan och tog det lugnt, höll nästan på att somna xD Är sjukt trött nu också så ska nog ta och lägga mig tidigt ikväll, ska bli så skönt att krypa ner i sängen :)

Såhär ser det ut ifrån köksfönstret^^ sjukt mycket snö!
 
Blev ganska brun av solningen i tisdags, höll i sig ganska bra också :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, såg att du kommenterat hos Linda hallberg. L8Nyberg har bara bytt system, och finns på denna adress: http://l8nyberg.se/ :)

2010-01-29 @ 10:05:05
Postat av: Denise Danielsson

Det var så skönt att gå hem i torsdags och känna att vi var helt färdiga med filmen och allt annat! :D haha :D

2010-01-31 @ 09:36:57
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

- Jo nu så :p pappa ringde och hyrde om den igår så vi kunde ha den en dag till =)

2010-01-31 @ 18:35:25
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0