Dagen före!



Nu är det bara en dag kvar tills vi åker, är så sanslöst peppad så de e inte sant! Har legat ute idag och solat, blivit ganska brun redan nu :) Var tvungen att köpa en ny flaska silkesdroppar för håret, den andra (som har räckt sedan september) tog slut och nu när man ska utomlands så måste man verkligen sköta om håret! Denna var lite större än den andra, men dock lite dyrare också, 120 kr kostade den. Men vad gör man inte för sitt hår!
Nu ska jag göra mig en omelett så hörs :D

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

vart har du köpt den och vad hjälper de till? :)

2010-06-15 @ 22:50:11
Postat av: Gabbie

Svar mimmi: Afrohörnan i sundsvall, den är värmeskyddande och ger håret mjukhet och glans! :)

2010-06-15 @ 22:57:17
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0