Leverans från nelly.com



Yey! idag fick jag grejerna jag beställde från nelly, båda plaggen satt jättebra och ska nog ha bodyn imorgon på min födelsedag och leggingsen på midsommar :) eller tvärtom, hah kan inte riktigt bestämma mig^^
Idag ska jag ev på stan med Tom, men han hör ju aldrig av sig så vi får se hur det blir med den saken.. Ikväll är det ingenting planerat så blir väll bara ta det lugnt hemma, skulle förbereda något med tårtan till imorgon men mamma.
En sak jag tänkt på, som nog många har märkt är att alla gör slut med varandra! De e ju någon slags epedemi, jättehemskt ju.. Jag är ju en av dom också, hoppas det blir stopp på detta snart! Undrar om det är för att det är sommar och att folk vill vara lite fria? Min anledning hade ingenting med det att göra, men man vet ju aldrig vad andra tänker, kanske är omedvetet. Jaja, hoppas det ordnar sig för alla endå, det gör det ju alltid tillslut på något sätt.

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0