Middag

Då har man käkat födelsedagsmiddag, gott som fan blev det! Grillade kött och gjorde mina egna potatisklyftor ;) Grillade halloumi också, en skitgod ost som kommer från cypern helt underbart goood! Haha låter som värsta matpsyket men de e ju gott med mat ;)
Nu snart ska vi hugga in på tårtan, som man också bidragit till ;D
Efter det ska jag åka ner till Becca, vi funderar på att åka och sätta oss på en brygga i sidsjön :) Blir mysigt det!

Janne och Brorsan fular sig ^^

Middag!

En glad mamsen!


Även om det inte syns så älskar jag min bror endå :D

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0