Ut till Åstön vi drar :D

Idag ska jag dra ut på Åstön med lina, hon har stuga där. Vi tänkte vara där till lördag, men om det blir väldigt dåligt väder så kanske jag åker hem på fredag redan vi får se :) Vi ska bara ta det lugnt och njuta (så gott det går, trots vädret).
Färgade ju utväxten i förrgår, det är kritvitt i hårbotten hah xD Tror att vi lät blekmedlet sitta lite för länge, för det slet väldigt mycket den här gången! :O Hoppas det blir bättre snart.. Tänkte lägga upp en bild på resultatet, akta ögonen så ni inte blir bländade av ljuset haha ;)

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0