Hemma!


Nu så är man hemma från Egypten brun och fin :)
Det var nästan 40 grader varje dag så man blev lite less på värmen^^ Så det var nästan lite skönt att komma hem:)
Har ju saknat alla här hemma också, särskilt min älskling som jag träffade igår och var med hela dagen, det var så himla mysigt kändes nästan overkligt att få vara i hans armar igen<3
Men nu är man ju tillbaka till skolan men går bara denna vecka sedan är det prao vecka 12 och 13, sedan är det lov igen ;)
Ska lägga upp bilder sedan från resan!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du vågar inte säga att du blir less på värmen!!!!!!!!!!!!!!! du anar inte vad jag skulle kunna göra för att slippa kylan här!!!!! :p

2010-03-17 @ 13:07:15
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0