Love rings!

Igår efter prao:n så var jag med Ivar, vi drog till Birsta och köpte födelsedagspresent till hans mamma som fyller år idag, GRATTIS ANNA! Hittade en ring till mig själv också, jättefin tycker jag! Den kommer från H&M och kostade 49,50 :-
Köpte också en kavaj på röda korset, dock inte den jag spanat på men den kanske jag ska köpa idag ist ;D Fick aktieutdelning på 450 kr så nu har man moneys igen :D 
Bilder på ringen och min look idag:

Hehe ni får ursäkta min mörbultade hand, men så går det när man har katt^^

Kommentarer
Postat av: Ivar :)

Glad jag blev när du kom in på bussen idag :) finis :) <3



Puss puss :) <3

2010-03-23 @ 14:04:13

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0