Shopping på lunchen!

Idag på lunchen gick jag omkring på stan med Jossi :) Hittade ett par tröjor som blir perfekta att ta med sig till Egypten, åker om bara tre dagar :D Men börjar få ångest över att jag ska vara ifrån Ivar så länge :( kommer bli jättejobbigt, kommer få mysabstinens!! :( Måste börja se över vad jag ska packa ner i väskan också ikväll, men först så måste jag plugga lite! Har gjort klart tre uppgifter nu som var röda, känns riktigt bra!
Här kommer bilder på det jag köpte idag:
Stickad bolero, 100:- H&M

Blå-grå lång tröja med tre-kvartsärm, 199:- H&M

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0