Spanien!

Åh pratade med farfar igår, och jag frågade om Jossi fick följa med till spanien på höstlovet OCH DET FICK HON :D åh längtar så himla mycket redan, kommer bli superkul! :D Hittade en bild som såg trevlig ut på stället vi ska bo, det heter El Portil :) Men sedan kom jag på att hon kanske skulle kunna hänga med till cypern istället som vi ska till i början av juni, så vi inte behöver vänta så länge :D Hoppas på det ännu mer för det kommer finnas mycket mer att göra i Ayia Napa än i El Portil ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

wiihooo!! :D:D<3<3

2010-03-31 @ 15:48:31
URL: http://jossiepossie.com

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0