Fredag

Idag har man gjort nationella i matte, gick ju väldigt mycket sådär.. tyckte att det var ganska så svårt :(
Efter det så gick jag omkring på stan men Denise och Emelie, supertrevligt! Köpte lite saker också på H&M :) Ett nagellack, tyllkjol, haremsbyxorna jag suktat efter och ett bronzingpuder. Tanten i kassan glömde slå in byxorna så fick dom gratis :D haha fick allt det där för ynka 120 kr^^
Ikväll är det OH MY! som gäller, vet dock inte än vilken tid det är med ska strax ta reda på det.

Här kommer lite bilder på saker jag handlat:




Tyllkjol 49:-, Haremsbyxor 99:- (egentligen), Nagellack 39.50:-, Bronzpuder 49.50 :-

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0