Lördag


Har ni sett att mitt hår blivit längre? :D är så glad!

Idag ska jag städa lite och sedan vid fyra så ska jag ner på stan och möta becca för att handla :) Ska ju grilla hos lina ikväll, blir mysigt de! Får se om jag får sova hos lina, ska fråga henne sedan :)
Måste bara säga att jag är såå nöjd med mina nya haremsbyxor, helt otroligt snygga och sköna! Skorna från hm dock är sjukt obekväma att gå mer än en timme med, och när jag kom hem igår var jag tvungen att sticka hål på två blåsor under fötterna :( AJ!
Nej men nu ska jag nog börja göra mig en frukostmacka!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0