Måndag


Haha jag och johanna var tvungna att göra något roligt av situationen idag ^^

Idag var ju kickoff för caset denna vecka.... SKITJOBBIGT kommer det bli! FN-projekt är det och vi ska låtsas sitta i FN och representera ett land per grupp, inte roligt..
När jag kom hem så tog jag en sån där walk igen, så skönt när man väl kommer till skott! Sedan åkte jag, becca och lina till sidsjön och satte oss på en brygga i kvällssolen, så skönt! Nyss kommit hem och ska nog lägga mig tidigt ikväll, är skittrött efter idag, vill inte veta hur trött jag kommer vara imorgon!

Emelie, hoppas du läser detta! Känns så hemskt att du mår såhär och hoppas att du kommer till skolan snart så vi får prata, saknar dig gummis! Hoppas det blir bra.. hoppas verkligen det! <3

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0