Söndag

Vaknade vid halv tolv idag, gick upp och satte mig vid datorn. Vid två tog jag mig en redig powerwalk/springtur som tog ungefär 40 min, så skönt att komma ut och röra på sig!
Idag är det ju mors dag också.. men jag har ingen mor i närheten att fira för hon är i gävle med janne så får räcka med ett grattis där :)
Var nyss ner på ego och tog mig en 20 minutare i deras solarium också, måste ju bygga upp lite bränna nu inann man åker iväg till Cypern :D Bara 5 dagar kvar nu!!!! Längtar ihjäl mig!!!
Men nu måste jag göra en sista pluggrej så 
 

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0