Sista dagen i Spanien :)

Nu ligger jag och Robert på ett hotellrum i Sevilla, ska sova här sista natten pga tidig flight imorgon :)
Den här veckan har vädret varit helt fucking amazing! Har blivit lite brun iaf ;) Men varit ganska långtråkigt dock, så ska bli skönt att komma hem imorgon :)
Någon jag har saknat mer än allt annat är min underbara Sebastiaaan<33 Längtar så obeskrivligt mycket tills jag får vara i hans armar igen, han ska hämta mig och Robert imorgon på Midlanda så han e den första jag får träffa!
Nu ska jag ge tillbaka datorn till brorsan som sitter här och glor :)
Hejsvejs!
Foto: Robert Ivnäs

Kommentarer
Postat av: Denise

Härliga bilder!! :D välkommen hem till kalla Sverige imorgon ;)

2010-11-06 @ 19:09:23
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0