Torsdag


Idag ere torsdag, de e sjukt vad veckorna går fort! Sov hos älsklingen inatt (hah som typ alla nätter^^) såå mysigt att sova med honom, skulle kännas konstigt att inte sova med honom nu :)<3
Har ju haft lite ytterligare komplikationer med ett visst ex, men förhoppningsvis är det över snart annars måste jag nog ta till lite mer drastiska metoder. Har inte gjort något för att förtjäna den här skiten så varför sitta och bara ta allt? Aldrig!
Nu har vi snart Speaking i engelska B och e lite smånervös om jag ska vara ärlig! Men hoppas det går bra :)
Har inte så mycket mer att dela med mig av at the moment,

Hejsvejs! =)


Kommentarer
Postat av: ShaSha

Guuu va Vacker du är älskling <3<3<3 Älskar dina ögon och dig ;)

2010-11-18 @ 15:09:19

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0