Behov av ny vinterjacka!


Har tittat runt lite på vinterjackor och det står mellan dessa tre, svårt val! Vad tycks? Behöver smakråd!

Angående det tidigare inlägget så vill jag bara tillägga att jag inte tagit åt mig ett dugg, skrattar åt det för jag tycker det e patetiskt att ens lägga energi på min något feta hy (råkade vara lite fet i ansiktet eftersom sminket suttit på en hel dag). Kan jag väll stå för att jag har lite fet hy, är trots allt tonåring så de e bara naturligt! Men inget jag mår det minsta lilla dåligt över så bryr mig inte alls när jag får se ett sjukt fjantigt inlägg i en så otroligt omogen 22 årings blogg! :) Tycker synd om henne som inte har annat att göra än att tracka ner på andra!
Men nog snackat om det, tyck nu till om jackorna ;)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: 3 grabbarna

Grabb 1: Vänster



Grabb 2: Vänster



Grabb 3: Vänster

2010-10-19 @ 20:33:09
Postat av: Gabbie

den blåaktiga till vänster alltså? :)

2010-10-19 @ 20:48:41
URL: http://gabbiiees.blogg.se/
Postat av: din favvograbb

Japp den blåaktiga ;) <3

2010-10-19 @ 21:02:23
Postat av: Sofia

Ja den blåa är helt klart snyggast :)

2010-10-23 @ 22:33:08
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0