Dålig uppdate!


Bild från i sommras, vill ha tillbaka sommaren!!

Blivit dålig på att uppdatera IGEN! Men det beror nog på att jag e så mycket med Sebastian, skänker min bloggtid till honom istället :)
Den här helgen har jag varit mestadels med Sebastian, i lördags gick jag ut med Lina och Nicolina. Vi drog på Daves 18 års-fest! Det var helt okej, men kände inte riktigt att jag hade sådär jättekul. Sen var det någon som snodde Linas telefon, så jag och hanna drog på oss skorna och sprang efter.. men utan resultat. Sen så hittar
Lina helt plötsligt sin telefon i hallen, sjukt konstigt!
Var och hälsade på Sebastians mamma och lillebror igår, Hampus 3 år, hur söt som hellst! Hans mamma var jättetrevlig, men ska jag vara ärlig så var jag lite nervös innan vi gick in man vet ju aldrig vad dom tycker om mig hah!
Har ju varit rätt kallt i helgen också, så blev en hel del varma och mysiga bad med tända ljus, självklart med Sebastian :)
Gjorde världens godaste pasta igår också! Absolut inte sista gången man gjorde den :) Avis på Sebastian som får ta med den som matlåda :O

Det var allt just nu, Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är verkligen jätte söta ihop! Det märks hur mycket ni tycker om varandra! Så glad för din skull gumman <3

2010-10-19 @ 12:19:19

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0