Frozen


Igår var jag hos Sebastian, vi kollade på en film som heter FROZEN. Handlar om tre personer som är i fjällen och åker skidor, sista åket blir dom bortglömda i liften. Liftskötarna stänger av liftarna, släcker backen och går hem för dagen. Dom är alltså fast. Den var hyfsad men jag personligen tycker att det var lite för rå och deprimerande.

Idag ska jag med mamsen till Birsta och handla lite, bl a nytt balsam som jag är i desperat behov av! Håret dör snart.. Vi tänkte äta där ute också :)
Efter det ska jag nog till Sebastian, åker ju till pappa imorgon och ska vara där hela helgen :)

Allt för tillfället, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentarer som anses stötande mot mig eller dem som står mig nära tas bort omedelbart! Och får dessutom blockerad IP-adress

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0